Friday, August 21, 2015

Merfolk

 

My hair has grown enough to re-cut my undercut and I also dyed it this time. The color varies depending on the lights from green-ish-turquoise to blue-pertrol. I used 1/3 Direction Alpine Green and 2/3 silver conditioner uses and left it in my hair for 1 hour. I already used Alpine Green before and I'm excited to see how the color is going to wash out this time.

Meine Haare waren nach dem Urlaub genug rausgewachsen um meinen Undercut nachzuschneiden und bei der Gelegenheit habe ich auch gleich gefärbt. Die Farbe ist je nach Licht türlis-grün bis pertrol-blau. Ich habe 1/3 Direction Alpine Green und 2/3 Silberspülung verwendet und die Mischung 1 Stunde einwirken lassen. Ich habe Alpine Green schon einmal verwendet und ich bin gespannt, wie es sich dieses Mal rauswäscht.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...