Friday, August 14, 2015

Wire Wrapping

Recently I bought a very nice raw rock crystal. I always wanted to have a pendant with a raw-looking crystal, but the ones you can buy were either not exactly what I wanted or too expensive. This one is just perfect and I made a pendant by wire wrapping it. Then I also wrapped a couple of polished stones from my collection. You can find some inspiration and tutorials on Pinterest.

Kürzlich habe ich einen sehr schönen, unbearbeiteten Bergkristall gekauft. Ich wollte schon lange einen Anhänger aus einem möglichst roh aussehenden Kristall haben, aber die man kaufen kann haben mir alles nicht wirklich gefallen oder waren zu teuer. Der hier ist einfach perfekt und ich habe ihn mittels Wire Wrapping zu einem Anhänger verbastelt. Dann habe ich noch ein paar polierte Steine aus meiner Sammlung umwickelt. Einige schöne Ideen und Tutorials finden ihr auf Pinterest.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...