Thursday, November 05, 2015

Mystery Project

I didn't really want to reveal too much but I was working on a very mysterious project. Some users of the "Nährkromaten Forum" made a knitted patchwork blanket for another users wedding. Here are a few impressions of the finished blanket and the parts I made.

 
  
large photo of the blanket (c) rhuna/Antje

Ich wollte ja zwischendurch nicht zu viel viel verraten, aber ich habe zusammen mit einigen anderen Nähkromanten an einem ganz geheimnisvollen Projekt gearbeitet. Ein paar Useres des Nähkromanten Forums haben sich zusammen getan und eine Patchwork-Decke als Geschenk zur Hochzeit für eine andere Userin gestrickt. Hier ein paar Eindrücke von der fertigen Decke und meinen Quadraten.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...