Sunday, June 19, 2016

Knitting in Progress #3

Just some stuff I'm knitting at the moment. The SkyScarf continues to grow. I note down the colors of the sky every day and knit all the rows 1-2 times a month. By contrast the sweater is progressing very slowly. Somehow I do not really like to knit winter sweaters in summer. Then there is a poncho for my mom in progress.

  

Wieder mal so ein Post für zwischendurch mit Sachen die ich aktuell auf den Nadeln habe. Der SkyScarf wächst stetig weiter. Ich notiere mir jeden Tag die Farben und stricke 1-2 mal im Monat meine Reihen. Der Pullover geht dagegen langsamer voran, irgendwie habe ich im Sommer nicht wirklich Lust auf Winterpullis. Dann ist noch ein Poncho für meine Mama in Arbeit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...