Sunday, July 24, 2016

[13/16] Keep Calm and Carry Yarn

Another one of my  UFOs (UnFinishedObjects) is finished now. I did the embroidery sometime back in 2013 oder 2014 and just recently sewed a bag out of it. This project is also number 13 for the 16 in 2016 challenge. And I actually didn't count the refashioned t-shirt bags for the challenge on purpose because they just seemed to easy and I didn't want to already finish my yearlong project in summer.

  

Noch so ein UFO (UnFertigesObjelt) das endlich fertig ist. Die Strickerei habe ich irgendwann 2013 oder 2014 gemacht, zusammengenäht habe ich den Beutel wie gesagt kürzlich erst. Ich zähle das als Nummer 13 für 16 in 2016. Die T-Shirt- Beutel habe ich übrigens nicht mitgezählt, weil die mir doch ein bisschen zu einfach erschienen und ich nicht schon im Sommer fertig sein wollte mit meinem Jahresprojekt.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...