Sunday, November 27, 2016

Knitting in Progress #4

Just some stuff I'm knitting at the moment.
I started another scarf (not that I needed any more scarfs) to use up some stash yarn. It's going to be a triangular and striped scarf made from grey yarn and some leftovers of a Zauberball in green, blue and purple. The SkyScarf continues to grow more or less. In the last few week I hadn't have the time to knit a lot so I note down the colors of the sky every day and then knit all the rows. And a pair of socks I already started last year and now I can't decide how to knit the heels.

  

Wieder mal so ein Post für zwischendurch mit Sachen die ich aktuell auf den Nadeln habe.
Einen Schal habe ich angefangen um ein paar Reste zu verwerten. Der Schal wird am Ende dreieckig und gestreift mit grau und den Resten eines Zauberballs in grün, blau und lila sein. Der SkyScarf wächst mehr oder weniger. In den letzten Wochen bin ich nicht zum stricken gekommen, dafür notiere ich mir jeden Tag die Farben und stricke dann demnächst meine Reihen. Und dann noch ein Paar Socken, an denen ich schon seit letztem Jahr stricke und bei denen ich mich gerade nicht für eine Ferse entscheiden kann.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...