Sunday, March 19, 2017

Dice Cup

There was a lot of leftover material from the laptop sleeve I made for Mr. Biest. Not enough to make something big but enough to make a lot of dice cups. My dice cup is not perfect, a bit crooked and wobbly but it's not bad for the first attempt. I also embroidered on the felt and made a matching lid.

 
  

Von den Laptop Hülle, die ich für Mr. Biest gemacht hatte, war noch etwas Material übrig. Nicht genug um irgendwas großes daraus zu machen, aber genug um eine ganze Menge Würfelbecher zu machen. Der Becher ist nicht perfekt, etwas schief und ein bisschen wackelig. Aber für den ersten Versuch ist es eigentlich gar nicht schlecht. Ich habe den Filz noch bestickt und ein passenden Deckel für den Becher genäht.  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...