Sunday, April 09, 2017

Knitting in Progress #5

Since I'm busy with my internship I have nothing exciting to show you - so here you have another filler post with some stuff I'm knitting at the moment. 
I started another cowl scarf (not that I needed any more scarfs) to use up some stash yarn. It's going to be grey with rainbow stripes. Also I'm making another hat that I already had to start over for a few times now. It's a similar case with the project made from gradient yarn. I already knitted and frogged the yarn twice because I never really liked the finished items. This time I'm trying to combine the yarn with another thread of simple grey yarn and I hope this helps me to finally produce something wearable.

  

Da ich gerade viel zu tun habe in meinem Praktikum habe ich hier mal wieder mal ein Post für zwischendurch mit Sachen die ich aktuell auf den Nadeln habe.

Einen Cowl (Schalkragen) habe ich angefangen um ein paar Reste zu verwerten. Der Schal wird am Ende grau mit Regenbogenstreifen. Außerdem habe ich mal wieder eine Mütze auf den Nadeln, die ich aber schon so oft wieder aufribbeln musste, dass ich nicht weiß, wann sie tatsächlich mal fertig wird. Ähnlich geht es mir mit dem Projekt aus der Farbverlaufswolle. Die Wolle hatte ich bereits zwei Mal verstrickt und beide Male hat mir das Ergebnis dann doch nicht wirklich gefallen. Jetzt versuche ich sie mit einer anderen Wolle zu kombinieren und so hoffentlich endlich etwas tragbares zu produzieren.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...