Sunday, June 25, 2017

25

On Saturday was my birthday. For lunch Mr. Biest and went out for Sushi and took a stroll through the Old Town. In the evening I had a little party with friends at home. We sat on our new balcony, played Cards agains Humanity and ate a lot.
From Mr. Biest I got a new pair of plugs from UK Custom Plugs and bottle of Whisky. My family got me a few gift cards and I got myself a pair of platform boots and a beanie. From m friends I got lots of Star Wars themed stuff such as coloring books, a mug and a lego Tie fighter.

   
  
  

Am Samstag hatte ich Geburtstag. Mittags Mr. Biest und ich waren Sushi essen und sind ein bisschen durch die Altstadt geschlendert. Am Abend habe ich mit Freunden zuhause gefeiert. Wir haben auf unserem neuen Balkon gesessen, Cards against Humanity gespielt und viel gegessen
Von Mr Biest habe ich ein neues Paar Plugs von UK Custom Plugs und eine Flasche Whisky geschenkt bekommen. Von meiner Familie gab es ein paar Gutscheine und ich habe mit selber ein neues Paar Plateau Stiefel und eine Mütze geschenkt. Meine Freunde haben mir Star Wars Dinge geschenkt - Ausmalbücher, eine Tasse und einen Lego Tie Fighter.

2 comments:

  1. Herzlichen Glückwunsch nachträglich! Besonders die Plugs gefallen mir sehr gut.
    Liebe Grüße,
    Sabrina

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...