Sunday, June 05, 2016

I'm fifteen again.

Or I feel at least like being a teenager again. It's because I bought one of these military canvas backpacks that had all the cool goths had when I was in middle school. I had black one at that time and I think I had embroidered. Unfortunately I am unable to find any pictures of that time. My new backpack however is olive green and still un-decorated. I only exchanged all the metal buckles for plastic. Not so cool but way more practical.

Oder ich fühle mich zu mindest so. Ich habe nämlich einen dieser Military Rucksäcke aus Canvas gekauft, die alle coolen Gruftis hatten als ich in der Mittelstufe war. Ich hatte damals einen in schwarz und ich glaube ich hatte ihn bestickt. Leider finde ich keine Fotos von damals.  Mein neuer Rucksack ist allerdings olivgrün und bisher völlig un-dekoriert. Allerdings habe ich die Metallschnallen alle gegen Steckschnallen getauscht. Uncool, aber praktischer.

  
  

The backpack is from the outdoor brand NORMANI and I have purchases mine through Amazon. It has a capacity of 40L and I use it mostly for weekend trips or occasions when I need to carry a lot of stuff but not so much in everyday life. Unlike the model that I had with 15 this one even has padded straps. Now I'm thinking about how I could decorate my backpack a bit. I'd like to do something with tentacles. I don't really want to use patches, I tried embroidering and failed and painting it feels so permanent. Do you have ideas or perhaps own backpacks as inspiration? I would be very grateful for a few suggestions!

Der Rucksack ist von der Outdoor Marke NORMANI und ich habe meinen über Amazon bestellt. Er fasst 40L und ich benutze ihn meist für Wochenendausflüge oder Gelegenheiten, zu deinen ich wirklich viel mitnehmen muss, aber eher nicht im Alltag. Im Gegensatz zu dem Modell, das ich mit 15 hatte sind die Träger sogar etwas gepolstert. Jetzt überlege ich noch, wie ich den Rucksack etwas aufhübschen könnte. Ich würde gerne irgendwas mit Tentakeln machen. Auf Patches habe ich nicht so richtig Lust, Sticken habe ich probiert und bin gescheitert und Farbe ist so permanent. Habt ihr Ideen oder vielleicht eigene Rucksäcke als Inspiration? Für ein paar Vorschläge wäre ich sehr dankbar!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...