Sunday, May 06, 2018

#NaehkroLove April 2018

If you follow me on Instagram you may have seen that in April I posted a picture everyday for the #NaehkroLove challenge. The users of the Nähkromanten Forum did their own Instagram challenge again. I already participated in the last years and of course I posted my daily pictures on Instagram and Tumblr for this years challenge.

Wer mir auf Instagram folgt hat sicher mitbekommen, dass ich im April wieder jeden Tag ein Bild für die #NaehkroLove Challenge gepostet habe. Die Instagram Challenge ist im Nähkromanten Forum entstanden und wie auch in den letzten Jahren habe ich auch dieses Mal wieder die Chance genutzt täglich etwas auf Instagram und Tumblr zu posten.


Day 1 faceless selfie 
faceless Selfie 
Day 16 favorite spice Lieblingsgewürz
Day 2 beautiful detail
Schönes Detail
Day 17 It's only really cozy at ... So richtig nett ist's nur ...
Day 3 All these colors!
So bunt!
Day 18 #treatyourself #gönndir
Day 4 play with light
Lichtspielereien
Day 19 clouds * clouds *
Day 5 favorite movie / series
Lieblingsfilm /-serie
Day 20 do not disturbbitte nicht stören
Day 6 In your bag
In deiner Tasche
Day 21 typical tourist photo Typisches Touristenfoto.
Day 7 laborious task 
Strafarbeit
Day 22 12 past 9 in the morning Morgens, halb 10 ...
Day 8 accessory *
Accessoire *
Day 23 bad habit schlechte Angewohnheit
Day 9 #Monday
#Montag
Day 24 work in progress work in progress
Day 10 beverage of the day
Getränk des Tages
Day 25 animal of the day Tier des Tages
Day 11 homesickness
Heimweh
Day 26 sense of wonder Lass dich faszinieren!
Day 12 black & white
schwarz & weiß
Day 27 The more the merrier?  Einsam, zweisam, mehrsam?
Day 13 urban jungle & rural paradise
Stadtdschungel & Landidyll
Day 28 creepy  gruselig
Day 14 all dolled up
aufgebrezelt
Day 29 clutter / mess Unordnung
Day 15 fail of the day *
Fail des Tages *
Day 30 Nähkromanten Nähkromanten

* I used jokers on these day / * an diesen Tagen habe ich Joker gewählt


And I'm sorry for not posting every week this month. My current internship is very stressful and challenging. I just don't have the energy to do much after work and to be honest I also don't have any ideas what to do or to make either. I hope this gets better after I finished this internship. I try my best to stay a bit more active on Instagram so can follow me there if you like. 

Zudem tut es mir leid, dass ich in den letzten Wochen keine neuen Post veröffentlich habe. Mein aktuelles Praktikum ist sehr anstrengend und herausfordernd. Ich habe nach der Arbeit einfach keine Energie mehr irgendetwas zu machen und um ehrlich zu sein fehlen mich auch gerade einfach die Ideen. Ich hoffe das wird nach dem Ende dieses Praktikums wieder besser. Ich versuch mein besten auf Instagram trotzdem aktiv zu sein und ich ihr könnt mir dort gerne folgen.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...