Sunday, July 29, 2018

July

The month of July was mainly one thing - warm. Way too warm. We had around 30°C most of the time and I just can't deal with that. But I still managed to to some fun things this month. First of all was Mr. Biests and mine 10 years anniversary in the beginning of the month. Sometimes I can't really believe that it's been 10 years already. 
Next we visited the "Filmpark Babelsberg" in Potsdam with some of my family members. It was really cool and especially enjoyed the stunt show.
Then Mr. Biest and I were on vacation in Hamburg for a few days. I wrote a separate post with a video and a lot of pictures about that.
The rest of the month I spend mostly inside trying to escape the heat. We of course watched the lunar eclipse. My photos are not the best but it was really cool to see. 


Der Juli war vor allem eines - warm. Viel zu warm. Wir hatten so um die 30°C und das ist einfach zu warm für mich. Trotzdem habe ich versucht ein paar schöne Sachen zu machen. 
Anfang des Monats war Mr. Biests und mein 10. Jahrestag. Kaum zu glauben, dass es wirklich schon 10 Jahre sind.
Dann waren wir mit meiner Familie im "Filmpark Babelsberg". Das war ziemlich cool und ich fand vor allem die Stuntshow sehr beeindruckend.
Mr. Biest und ich waren außerdem für einige Tage im Urlaub in Hamburg. Ich habe dazu auch schon einen längeren Post mit vielen Bildern und einem Video gepostet.
Den Rest des Monats habe ich vor allem in meiner Wohnung vor der Wärme versteckt. Natürlich haben wir auch die Mondfinsternis angesehen. Meine Fotos sind nicht so toll geworden, aber es war toll das zu beobachten.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...